Reklamácia tovaru
1. Vyplňte VZOROVÝ FORMULÁR a na e-mailovú reklamace-podpora@servicetech.cz adresu zašlite nákupnú faktúru
2. V najkratšom možnom čase Vás bude kontaktovať náš pracovník emailom s ďalším postupom (oprava, výmena, odoslanie na servis atď.).
3. Adresa pre odoslanie tovaru na reklamáciu je
Service Tech - reklamační a servisní středisko
Varšavská 425/106
Ostrava - Hulváky, 709 00
Česká republika
4. Balík musí byť viditeľne opatrený nápisom "REKLAMÁCIA GASTROTRADE" inak nebude k reklamácii prijatý
5. Pri odoslaní nám e-mailom pošlite číslo zásielky a názov prepravcu.
6. Neodosielajte cez Českú poštu, inak zásielka nebude na reklamáciu prijatá.
využite napr. https://e-balik.cz alebo iného kvalitného prepravcu.
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu